MD334 Youth Camp :)
スポンサーサイト

Youth Camp 4th day
本日、7月21日ついに東京をたつこととなりました!
We finally left Tokyo today, July 21.

そして静岡県の御殿場に移動しました。
We moved to Gotenba , Shizuoka prefecture.

ご飯を食べたあとには、書道、茶道、花道の日本文化紹介を行いました。
We had Japanese culture lectures which are caligraphy, tea ceremony and flower arrangemant after lunch.

書道では、それぞれの国の名前や簡単な漢字を試行錯誤して書いてました。
In the calligraphy lecture, everybody tries to write their each country name or simple kanji.

花道体験では、グループごとにひとつの作品をつくりあげました。
In the flower ceremony, they made one work of art by group.

素敵な茶室で行われた茶道は、正座に苦戦していたようです。
They feel difficult to sit properly, Japanese style during tea ceremony lecture that held at gorgeous room.


みんなどの講座も楽しんでいたようです!
They looks having fun in those lectures.

日本の文化に多いに興味をもってくれたようで、私たちスタッフも大満足です!
We camp staff are really glad that they came to be interested in Japanese culture very well.

image_20130722001247.jpg



スポンサーサイト

コメント

コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する


トラックバック
トラックバック URL
http://youthcamp334.blog.fc2.com/tb.php/9-174b0a36
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



