MD334 Youth Camp :)
スポンサーサイト

Camp Staff Meeting #2
冬季ユースキャンプリーダーの岡坂友希美です。
Hello! I'm Yukimi Okasaka, a chief leader of this winter youth camp.

12月3日に第2回キャンプスタッフミーティングが行われました。
The second camp staff meeting was held on December 3rd.

前回のミーティングから2週間しか間がない中で、協力し合い、企画を詰めていきました。
We only had 2 weeks after the last meeting, but we cooperated and wound up our plan.

このミーティングでは、1日ずつ、全体の動きや各自の動きを確認していきました。
We checked the whole movement each day.

私は1年半前の夏季キャンプ以来の参加で、正直記憶が薄れてきていますが、動きの確認をしていたらあの時のことがよみがえってきました。
I participated in the summer youth camp a year and a half ago, and the memory has dimmed actually, but it revived by checking our movement!

ミーティングは7時間にもおよびましたが、本当にあっという間でした。
The meeti ng lasted for 7 hours, but the time past so fast!

キャンプまであと1週間、スタッフ全員で協力し合い、かならずキャンプを成功させます。
The camp will start in a week. All of us cooperate and certainly make a success.

「1人1人がつくるキャンプ」を達成したいです。
We hope to accomplish this camp made by each of us.

キャンプ中、毎日ブログも更新するので、ぜひ見て、見た証拠にコメントもいただければ嬉しいです :)
We will update our blog everyday during this camp. Please check it and make your comment :)

IMG_6569.jpg



スポンサーサイト

コメント

コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する


トラックバック
トラックバック URL
http://youthcamp334.blog.fc2.com/tb.php/80-2222e8be
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



