MD334 Youth Camp :)
スポンサーサイト

Camp Staff Meeting #1
Hello, I'm Nagisa Okamine, one of the staff members of this winter youth camp.
こんにちは、今回の冬季ユースキャンプスタッフの岡峯凪咲です。

The first camp staff meeting was held on November 19th.
第一回目のキャンプスタッフミーティングが11月19日に行われました。



We discussed the camp schedule for over 4 hours, but I felt that we didn't have enough time.
約4時間以上キャンプのスケジュールについて話し合いましたが、それでも時間が足りなかったと感じました。

I thought that each plan needs reconsidering and improving by the next meeting coming on December 3rd.
12月3日の次回のミーティングまでにそれぞれの企画を見直し、改善する必要があると思いました。

Although we have only 6 members, we all are trying to make the camp wonderful!
6人しかスタッフはいませんが、このキャンプが素晴らしいものになるよう全員で頑張ります!

スポンサーサイト

コメント

みなさんなら素晴らしいキャンプにすることが出来ると思います!大変だと思いますが頑張ってください!\( ˆ ˆ )/
[2016/11/26 08:29] URL | 磯貝えり花 #- [ 編集 ]


私もなぎさちゃんと感じたことは同じです。ほんと時間がないなか、密なスケジュールを決めたり、歴代のキャンプスタッフはこんなことをしていたのかと感心しています。それに負けないように私も頑張ります(*_*)
[2016/11/28 23:59] URL | 伊藤七海 #- [ 編集 ]


コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する


トラックバック
トラックバック URL
http://youthcamp334.blog.fc2.com/tb.php/77-1328afeb
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



