MD334 Youth Camp :)
スポンサーサイト

Day6
チーム7のリーダーの冨永 麻衣です。
leader of team7
今日の予定は、乗鞍を退所、ナガシマジャンボ海水プール、宇多野チェックイン。
Today is, Notional Norikura Youth Friendship Center check out, Nagashima Jumbo Seawater and Kyoto Utano Youth Hostel check in.
ナガシマでは来日生が楽しんでいるようでよかったです。
The Nagashima is enjoy visit to Japan ster.I'm happy.

From here Athalja wrote.
ここから下は来日生のアタリアに書いてもらいました。
↓↓↓
Today we went to the Nagashima Waterpark.
私たちは今日ナガシマのプールに行きました。
It was quite big there.
そこはとても大きかったです。
We went on many different slides, it was soooo much fun and I can't imagine anybody not liking it.
私たちは様々なスライダーに行きました。とても楽しくて気にくわない人がいるなんてありえないと思いました。
My favorite one ( and I think the others' too) was the blue-yellow slide.
他の人も同じように思ってると思うけど私が気に入ったのは青と黄色のスライダーです。
You were sitting in a ring with 5 or 6 people and then we wentreally fast down... And up... And down...actually it was a LITTLE bit scary but we all survived.
5、6人で座って浮き輪みたいなのに座って凄いスピードで上がったり下がったりするものです。怖かったけど、なんとか生き残りました。

Then, after a long drive with singing, eating melon pan with ice cream and more singing, we arrived at the hostel in Kyoto.
それから、歌ったり、メロンパンアイスを食べたり、また歌って、私たちは長いドライブの後京都のホステルに着きました。
The hostel is really beautiful and you really get the Japanese feeling.
そのホテルは本当に美しく、日本いる実感がわきました。

So now we all took a bath and are relaxing and waiting till we have to sleep (੭ ˃̣̣̥ ω˂̣̣̥)੭ु⁾⁾ ʕ•̫͡•ོʔ ꒰ू ऀ•̥́ꈊ͒ੁ• ੯ूᵕू ໒꒱ƶƵ✩⃛ೄ
今はお風呂に入って、リラックスして、寝る時間になるのを待っています。おやすみなさい。

S__69255174.jpg
S__69255172.jpg
スポンサーサイト

コメント

来日生の皆さんが楽しまれている様子がとても伝わってきました。書いてくれた方ありがとうございました。

キャンプも後半戦に入りましたね!
宇田野のユースで癒されて、明日以降のためにしっかり充電してください^^*

I'm Hinako, the president of YCEF. Athalja, thank you for your writing! I'm glad you enjoyed today!! I hope all members have a wonderful time during this camp.
[2016/07/24 00:01] URL | 外尾 #- [ 編集 ]


まいちゃんらしいブログですね!
[2016/07/24 01:41] URL | 前田俊 #- [ 編集 ]


写真の皆さんが本当に楽しそうで素敵です!
京都でも良い思い出をつくって下さい^ ^
[2016/07/24 13:41] URL | 岡峯凪咲 #- [ 編集 ]


来日生本人の楽しそうな言葉が
ブログを通して聞けて私も嬉しいです!

日中は暑いと思うので
体調には注意してくださいね(^-^)
[2016/07/24 13:43] URL | 加藤めぐみ #- [ 編集 ]


コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する


トラックバック
トラックバック URL
http://youthcamp334.blog.fc2.com/tb.php/73-9642aed7
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



