MD334 Youth Camp :)
スポンサーサイト

Day4
チーム3リーダーの名倉結です
今日は各国紹介の続き、スポーツ大会、星座観察をしました
3日間続いた各国紹介でお互いの国事情や様々な違いを学べたかなと思います
スポーツ大会ではバレーボールをしましたが
国は違ってもルールは同じで一緒に楽しめたようです
曇りだったので外での星座観察はできませんでしたが、室内で星座についてのお話を聞きました


I'm a leader of team3 yui nagura.
today, we did country presentations, sports festival and constellation observation
we can know each other about differences more and more.
we played volleyball.
even if the country is different, the rule is same so they can enjoyed.
and today was cloudy so we couldn't watch stars outside but we listened about constellation.

oday, we listened to some more country presentations. It was interesting to hear. After lunch we had a sport festival. We played some volleyball matches. We even got to play our own sports. I played badminton. After dinner we didn't get to look at the stars because it was cloudy. Instead we got a presentation about the Galaxy. It was fun to learn about the stars. Leonie

201607212259012fe.jpeg
20160721225853d17.jpeg
スポンサーサイト

コメント

たくさんの国の
現地の人に紹介してもらうなんて
なかなかないことですよね(^-^)
[2016/07/23 11:06] URL | 加藤めぐみ #- [ 編集 ]


もう半分ぐらい経っちゃいましたね、最後まで頑張ってください!!!
[2016/07/23 12:19] URL | 前田俊 #- [ 編集 ]


コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する


トラックバック
トラックバック URL
http://youthcamp334.blog.fc2.com/tb.php/71-585070fd
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



