MD334 Youth Camp :)
Day 4 (12/18 Thu)
こんにちは!チーム④の青木綾香です。

Hello! I'm Ayaka Aoki. I'm leader of 4.

今日は、東京から京都に移動しました。

We moved from Tokyo to Kyoto.

4日目ということで、バスの中でみんな疲れて寝てました。

Because 4th day, we were tired and slept well in the bus.

移動の途中のSAで、雪合戦をしたり、雪だるまを作りました。

In the SA on the way, we had snowballs fight and made a snowman.

ほとんどの来日生の子が雪が初めてだったようで、雪を楽しんでいました。

Most of them tried snow for the first time, and they were exciting it.

フリータイムの時間に、書道や折り紙、けん玉、だるま落としなどで遊びました。

At time of free, we did calligraphy, origami, kendama, dhama shooting.

さまざまな方法で楽しんでいて、とても刺激的でした。

They enjoyed various methods. It was exciting for me.

残り2日も楽しみます。

We will enjoy 2 days.


20141218_120033000_iOS (1)

スポンサーサイト

コメント

英語の流れなのでわずかな英語力をふりしぼって(笑)

As you know,it was snow very hard in Nagoya yesterday.So I think it was hard to move from Tokyo to Kyoto.But everybody made fun memories.
I heard it will be cold in Kyoto.Please take care of yourself!!
[2014/12/19 10:24] URL | 井村優文 #- [ 編集 ]


I guess now you feel more confy at Utano youth hostel:) enjoy the rest of your days with all campers and stay warm!
[2014/12/20 09:21] URL | 藤井亜依 #- [ 編集 ]


コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する


トラックバック
トラックバック URL
http://youthcamp334.blog.fc2.com/tb.php/40-3d55d643
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)