MD334 Youth Camp :)
スポンサーサイト

Day 3 (12/17 Wed)
こんにちは!チーム②リーダーの山本理沙です。
Hello! I'm Risa Yamamoto. I'm team leader of 2.

本日は華道と茶道を体験しました。
Today we experienced the flower arrangement and the tea ceremony.
キャンプ



各々チームごとに作品を作ったり、抹茶を飲んだりして楽しみました。
Everyone enjoyed the flower arrangement and drinking maccha.

その後、秋葉原に向かいました。
And then, we went to Akihabara.

私たちのグループはコスプレをしてプリクラを撮りました。
My team went to game center,we wore costume and took a purikura.

来日生は日本のプリクラに感動しており、何度もプリクラを撮っていました。
私自身彼女たちと撮るプリクラは新鮮でした。
They were very exciting and took a purikura many times.

夕方各国紹介を行いました。
This evening we hold the ceremony of various countries.

来日生はそれぞれの国で有名なものや歌を披露してくれました。
They showed us popular things and songs in each country.

日本紹介では、面白い箸の使い方を紹介しました。
In Japanese presentation, we introduced how to use chopsticks.

そして箸を使ったゲームをし、難しさを体験してもらいました。
And we had a game with chopsticks.

今日も刺激的な一日になりました!
Today was also exciting day for me!!

残りの時間も来日生の彼らと楽しい時を過ごしたいと思います!
I want to have a nice time with all camp members together!!

Thank you!!
スポンサーサイト

コメント

I guess you guys have a lot of fun;D
I want to go and join too!! Hope everyone has nice day and nice week!;)

キャンプスタッフのみなさん、お疲れ様です\(^o^)/あと半分ですね!頑張ってください(^^)帰ってきたらたくさんお話し聞かせてください!
[2014/12/18 17:43] URL | Saki kamimoto #zTcORINc [ 編集 ]


さきちゃんが英語で書いてるので私もw
It seems everyone is having fun and exciting days:) to the campers, enjoy enough!!! And to the camp staff, please bring back special memories as many as you can and shere it with other YCEF members!
[2014/12/18 19:00] URL | 藤井亜依 #- [ 編集 ]


コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する


トラックバック
トラックバック URL
http://youthcamp334.blog.fc2.com/tb.php/39-a67571c0
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



