MD334 Youth Camp :)
スポンサーサイト

Day 2 (12/16 Tue)
こんにちは!サブキャンプリーダーの中溝優花です。本日はスカイツリー、浅草、原宿を観光してきました。
Hi! I'm Yuka Nakamiz, sub-camp leader of this camp. Today, we went to Skytree, Asakusa, and Harajyuku.

まず、今回のキャンプで初の試みとなったスカイツリーは、最新式のタッチパネルを嬉しそうに操作していたのが印象的でした。
First, Skytree which was our first time visiting in Japanese camp, members were having fun playing the touch panel technology.

次の浅草では、チームごとに分かれて昼食をとりながら古典的な日本に触れました。
Second, at Asakusa, we separated into teams and had lunch with feeling the old Japan.

2

最後の原宿では、自由行動で日本の若者ファッションを堪能してもらいました。
Last, at Harajyuku, we walked around without being in teams and experienced young Japanese fashion.

生憎の雨でしたが、観光場所すべて満喫できたと思います。
Unfortunately, it was raining, but I think we've had a enjoyable day.

歌と笑いの絶えないメンバーで残りのキャンプも楽しんでいきます!
Our member sings and laughs all the time, and I want to continue the fun camp until it ends!
スポンサーサイト

コメント

あいにくの天候でもみんなで楽しめているようで、羨ましいですー!!
来日生もスタッフも風邪ひかないように気をつけてね(*^o^*)
[2014/12/18 18:52] URL | 藤井亜依 #- [ 編集 ]


コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する


トラックバック
トラックバック URL
http://youthcamp334.blog.fc2.com/tb.php/38-f0e42f47
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



