MD334 Youth Camp :)
スポンサーサイト

7th DAY 7/24(Thu)
こんにちは!
チーム⑤リーダーの藤井亜依です(^-^)/
Hi! I am Ai Fujii, the team 5 leader.

キャンプ7日目の今日は、東大寺と清水寺に行きました。
It was on 7th day of the camp, we went to the Todai temple and the Kiyomizu temple.
00.jpg

東大寺では、多くの来日生が大仏のあまりの大きさ驚き、鼻の穴を通って楽しんでいました。
At the Todai temple, most students are surprized at the size of the Budda and enjoyed going through its norse hole.
22.jpg

商店街で昼食を食べた後は清水寺に向かいました。
After eating lunch at the shopping street, we headed to the Kiyomizu temple.

清水寺では境内見学をしてから、各々お土産を買いに行きました。
We went to look around the temple and shopped for souvenirs.
11.jpg

みんなたくさんお土産を買い込み、満足した様子でした。
Everyone got a lot of souvenirs and seemed happy.

明日は座禅などの体験をします。
みんなが楽しんでくれますように☆
We are trying some things such as Zen meditation tomorrow. I hope everyone will enjoy them.
スポンサーサイト

コメント
ありがとうございました。
皆さんの素晴らしい活躍で、無事キャンプを終えました。
ありがとうございました。
皆さんのこれからのご活躍を祈っています。
[2014/07/28 05:54] URL | 松倉勇記 #- [ 編集 ]


松倉さん、9日間ありがとうございました。
無事に終わりほっとしています。
お身体しっかり休めてください!
[2014/07/31 18:15] URL | 藤井亜依 #- [ 編集 ]


コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する


トラックバック
トラックバック URL
http://youthcamp334.blog.fc2.com/tb.php/31-bf182b72
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



