MD334 Youth Camp :)
#3 Camp Staff Meeting
こんにちは!

Hello!




2013年夏季ユースキャンプ8グループのリーダーを務めさせていただくこととなりました、田中智子です。

I'm the leader of team 8 in 2013 summer youth camp, Satoko Tanaka..




7月6日に第3回キャンプスタッフミーティングを行いました。

The third camp staff meeting was held on 6 July.




いよいよキャンプまで残り2日を切りました。

Our camp will come soon within 5 days.




10名のキャンプスタッフが出席し、キャンプについて話し合いました。

10 camp staffs attended and arranged for the camp.




桑原相談役・居松複合代表補佐にもご参加いただき、多くのアドバイスをいただきました。

ありがとうございました。

We appreciate Ms. Kuwabara and Ms.Suematsu's advice and deeply support.




ミーティングでは、主にスケジュールや企画書の最終チェック、各企画のリハーサルを行いました。

In the meeting, we mainly checked the schedule and the project book. And we rehearsed of each plan.




不安なこともたくさんありますが、絶対にみんなが楽しめるキャンプにします!!

There are a lot of uneasy things, but we make the wonderful camp for all members!!




今だにキャンプが始まる実感がないですが、充実したキャンプになるよう精一杯頑張りますので応援、よろしくお願いいたします。

There is not yet the actual feeling, we devote all our energy so please cheer for us.

リハーサルの写真です。

These are the pictures of rehearsed in the meeting.

image.jpg
スポンサーサイト

コメント

Lastly it will start tomorrow! I wonder what you're doing in the picture...it looks very fun!

I hope everything's gonna be ok!
[2013/07/18 00:43] URL | Ikumi okumura #- [ 編集 ]


コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する


トラックバック
トラックバック URL
http://youthcamp334.blog.fc2.com/tb.php/3-e8382705
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)