MD334 Youth Camp :)
スポンサーサイト

5th DAY 7/22(Tue)
チーム3リーダーの伊藤達也です。
This is Tatsuya Ito. I am a leader of group 3.


朝の集いでは、幸運にも、富士山を見ることができました。
When the morning meeting, we could see Mt.Fuji fortunately.

fuji.jpg

今日の日程は富士登山でした。
Today's our schedule was hiking of Mt.Fuji.

去年よりも楽な道になったという話を聞いていましたが、強い傾斜などがありとても疲れました。
The hiking was harder than we expected.

山頂では、みんなで写真を撮りました。
At the objective point, we took a lot of pictures with the campers.

ホテルへ戻った後は、各国紹介の続きをやりました。
After we went back our hotel, we continued the introduction of the countries.

明日はナガシマプールへ行きます。
楽しみです。
Tomorrow, we are going to go to Nagashima swimming pool.
We are looking forward it.

伊藤達也
Tatsuya Ito
スポンサーサイト

コメント

コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する


トラックバック
トラックバック URL
http://youthcamp334.blog.fc2.com/tb.php/29-514f32b9
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



