MD334 Youth Camp :)
スポンサーサイト

4th DAY 7/21 (Mon)
こんにちは!キャンプ四日目が終わりました。チーム1リーダー、瀧澤です。
Hello! 4 days passed since the camp started. I'm the leader of team 1, Takizawa.

今日は東京から静岡へ移動しました。
Today we moved from Tokyo to Shizuoka.

静岡の富士山にほど近い国立中央青少年交流の家に到着してから、
日本文化紹介(茶道、華道、書道)を行いました。
We arrived at National Chuo Youth Friendship Center in Shizuoka where it's near Mt. Fuji.
And we experienced Japanese culture, Tea ceremony, Flower arrangement and Calligraphy.
t.jpg

f.jpg

私のグループでは書道がとても人気で、思い思いの漢字を練習し、自分の名前を書いていました。
In my group, they enjoyed calligraphy so much.
They practiced their favorite Kanji and wrote their name beside Kanji
.
ca.jpg

書道をしたことのある来日生は少なかったのですが、
みんな大変上手に書けていて、先生も大変驚かれていました。
The campers who have done calligraphy are not so many,
but everybody did really well so the teacher was so surprised at their works.

日本文化紹介のあとは、スポーツ大会を行いました。
ラジオ体操のあと、しっぽとりとドッジビーをしました。
After the Japanese culture introduction, we did sports,
Radio exercise, taking tales and dodgebee.
s.jpg

しっぽとりもドッジビーも白熱しました。
They were so excited us!

明日は富士山に登ります。楽しみです!
Tomorrow we will hike Mt.Fuji. I'm really looking forward to it!



瀧澤春菜
Haruna Takizawa
スポンサーサイト

コメント

コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する


トラックバック
トラックバック URL
http://youthcamp334.blog.fc2.com/tb.php/28-3bf56f7d
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



