MD334 Youth Camp :)
スポンサーサイト

2ndDAY 7/20 (sat)
チーム4リーダーの鶴田です。
Hello, I'm tsuruta, the leader of team 4.

今日から実質的に行動し始めたのですが、かなりタイトなスケジュールでした。
Actually on this day the camp started practically, so today's schedule was tight.

まず、浅草に行きました。仲見世がかなり楽しんでもらえたようです。
お好み焼きともんじゃ焼きも新鮮だったようです。
First, we went to Asakusa.
We enjoyed Nakamise's shops, where the street from the gate
to the main hall of the Sensouji temple. Okonomiyaki and Monja were fresh in their memory.

S__10289163.jpg

そのあと水上バスで浜離宮恩賜庭園にいき、東京タワーを見学しました。
After that, we went to Hamarikyuu garden by ship and visited Tokyo Tower.

19113.jpg

今日1番の盛り上がりは交流ゲームの障害物リレーでした。来日生がもっと仲を深められた気がします。
The today's best thing was the game of a race with toubules.
We know each others more and more and got closer.

S__10289157.jpg

まだキャンプは始まったばかりですが、明日もたくさんのプランがあるので、精一杯頑張ります。
The camp starts today. Also we have lots of plans tomorrow so we will enjoy them so much.

ありがとうございました。
Thank you for your reading.
スポンサーサイト

コメント

2日目、お疲れさまでした!鶴田さん、2回目のキャンプはどうですか?前回のキャンプで共に初参加させていただいた仲間として、応援しています(^^)



[2014/07/20 18:41] URL | 石橋卓弥 #- [ 編集 ]


コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する


トラックバック
トラックバック URL
http://youthcamp334.blog.fc2.com/tb.php/26-c5bb075b
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)



